Училищната медиация напредва и като един от инструментите на приобщаването

Нещо, звучащо малко на пръв поглед, а е чудесен пробив на лъчи светлина в системата:
В Доклада на Център за приобщаващо образование

(с екипа на който си партнираме успешно в съвместен проект и в чиято Професионална общност за приобщаващо образование членувам с радост),

медиацията е отчетена като един от работещите инструменти на приобщаването в училище, който буди все по-голям интерес при родители, директори, учители, ученици и представители на общини.

Най-вероятно, защото е простичка и директна алтернатива на изтощителните битки в училище, които нерядко прерастват в съдебни, а понякога и в кървави.
В нея всеки може да намери своето достатъчно, защото не делим пая, а разширяваме, докато задоволим истинските нужди на всички включени. Don’t waste it, taste it!

Успех и занапред, Ива Бонева, Деница Давидкова и общност от приобщаващи колеги! 

Връзка към доклада

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *